Home » , » Baslangıc – İnception (Tanıtım)

Baslangıc – İnception (Tanıtım)

Filmin Konusu;
Domm Cobb işinde çok başarılıdır.İşiyse hırsızlıktır.Diğer hırsızlardan farkı,değerli eşyaları değil,zihnin savunmasız kaldıgı rüyalar sırasında,en değerli sırları çalmasıdır.Bu yetenek onu çok aranan bir casus yapmıstır ve artık normal hayatı yoktur.Eski hayatını geri isteyen Cobb,son verilen görevi başarabilirse istedigini elde edecektir.Bu sefer görev fikir hırsızlıgı degil,fikri zihne yerleştirmektir.Ancak bu sanıldıgı kadar kolay olmayacaktır.Kaçırılmaması gereken bir başyapıt.İyi seyirler…
Bilim kurgu severlerin kaçırmaması gereken sürükleyici bir  o kadar kafa karıştırıcı...
Başrol oyuncusu Leonardo Dicaprio bu filmde işin hakkını vermiş durumda.
İmdb den aldığı 7,5 puanın hakkını verdiğini düşünüyorum.İzlediğiniz film arşivine eklemeniz gereken filmlerden olaması gereken film.
BizceBuFilm i mutlaka izlemelisiniz diyoruz ve sizi Filmin fragmanı ile baş başa bırakıyoruz...

0 yorum:

Yorum Gönder

Popüler Yazılar

Ben Kimim..?

20 yaşında üniversite öğrencisiyim.Hizmetimiz sizlere kendi izlediğim ve çoğu kişi tarafından beğenilen ve sizin hala haberdar olmadığınız filmleri tanıtmak ve onları izleterek neler kaçırdığınızı göstermek desem gülersiniz.Ama bazı filmler vardır ki öyledir insanları hayatını değiştiren türden.Elimden geldiğince güzel akılda kalıcı film önermeye çalışıyorum size...
Eğer ki bir hata işlemişsem af ola...
Temennim Mutlu ve İyi seyirli günleriniz olsun...
 
Copyright © 2014 Film Tanıtımları