Home » , » Ekspres – The Express 2008

Ekspres – The Express 2008

Filmin Konusu;
Gerçek bir hikayeden yola çıkılarak çekilen film The Express 2008 Siyah Amerikan futbolu oyuncusu Ernie Davis’in hikayesi 963 yılında lösemiden ölen oyuncu, bir yandan takımda başarılı olmak için uğraşırken, beri yandan ABD deki ırk ayırımcılı ile de uğraşmaktadır. Ernie Davis, Heisman Kupası'nı kazanan ilk Amerikalı siyahidir. 1960'larda Amerika'yı ikiye bölen İnsan Hakları Hareketi'nde ırkçılığı aşmanın sembolü olur 
Spor üzerine yapılan biyografi filmler daima hoşuma gitmiştir.Heleki Amerikan futbol takip eden biri olarak bu filme bayıldım diye bilirim.Gerçek hayattan konu alan senaryosu oldukça güzel.İmdb puanı 7.1 hakkını vermiş diyorum.Bir yanda spor ama birazda dram gibi biyografi olsun diyorsanız...
BİzceBuFilm  Mutlaka izlenmelidir diyorum ve sizi fragmanla baş başa bırakıyorum...

0 yorum:

Yorum Gönder

Popüler Yazılar

Ben Kimim..?

20 yaşında üniversite öğrencisiyim.Hizmetimiz sizlere kendi izlediğim ve çoğu kişi tarafından beğenilen ve sizin hala haberdar olmadığınız filmleri tanıtmak ve onları izleterek neler kaçırdığınızı göstermek desem gülersiniz.Ama bazı filmler vardır ki öyledir insanları hayatını değiştiren türden.Elimden geldiğince güzel akılda kalıcı film önermeye çalışıyorum size...
Eğer ki bir hata işlemişsem af ola...
Temennim Mutlu ve İyi seyirli günleriniz olsun...
 
Copyright © 2014 Film Tanıtımları