Home » , , » Liseli Polisler 2

Liseli Polisler 2

Filmin Konusu;
 Lisede yürüttükleri başarılı operasyonun ardından bir kez daha bir araya gelen polis memurları Schmidt (Jonah Hill) ve Jenko (Channing Tatum) aynı gizli görev tanımıyla bu kez üniversite yollarını tutar. Yerel bir üniversiteye kayıt olan ikilinin aralarındaki ilişki de son görevlerinden bu yana ilerlemiştir. Ancak Jenko, okulun futbol takımında ruh eşini bulduğunda, Schmidt ise bir tiyatro topluluğuna üye olduğunda hem görev hem de partnerlikleri bir kez daha sorgulamaya başlarlar. Bu süreç bir nevi büyüme sancılarından geçtikleri, olgunlaşıp birlikte başarıp başaramayacaklarını test edecekleri bir sınava dönüşür. İki genç polisin maceralarına odaklanan serinin ikinci filminin de başrollerinde bir kez daha Channing Tatum ve Jonah Hill bulunurken yönetmen koltuğunda Phil Lord ve Chris Miller'ı görüyoruz.
Güne Macera Ama daha baskın olarak komedi filmi olan Liseli Polisler filmiyle devam ediyoruz.
2 sıkı dostun bir uyuşturucu satıcısı bulmak için başından geçen türlü olayları anlatan ve bir o kadar komedi sahneleri olan Filmin hakkını vermiş diyeceğiniz güzel vakit geçireceğiniz arkadaş ortamında çok güzel gidicek bir film olan bu  film oldukça hoşuma gitti.
Malum üniversiteler final haftası biraz da olsa gülelim kafa dağıtalım diyorsanız
BizceBuFilm izlenmeli Diyorum.. Ve fragmanı da paylaşmayı unutmuyorum

0 yorum:

Yorum Gönder

Popüler Yazılar

Ben Kimim..?

20 yaşında üniversite öğrencisiyim.Hizmetimiz sizlere kendi izlediğim ve çoğu kişi tarafından beğenilen ve sizin hala haberdar olmadığınız filmleri tanıtmak ve onları izleterek neler kaçırdığınızı göstermek desem gülersiniz.Ama bazı filmler vardır ki öyledir insanları hayatını değiştiren türden.Elimden geldiğince güzel akılda kalıcı film önermeye çalışıyorum size...
Eğer ki bir hata işlemişsem af ola...
Temennim Mutlu ve İyi seyirli günleriniz olsun...
 
Copyright © 2014 Film Tanıtımları