Home » , » Ya Aşksa – What If (Tanıtım & Fragman)

Ya Aşksa – What If (Tanıtım & Fragman)

Filmin Konusu;
Film, uzun vadeli ilişkisini hüsranla sonlandırmış Chantry ile karşı cinsten yana şansı hiç bir zaman yaver gitmemiş olan Wallace'ın arkadaşlık ilişkisinin zaman içerisinde büyük bir aşka dönüşmesini konu alıyor.
Merhaba arkadaşlar yeniden sizlere bir film tanıtacağım.Film sanki hayattan alınmış bir parça gibi sürükleyici etkileyici bir o kadar güzel.Oyuncular rollerin hakkını vermiş.Ben keyifle izledim Sizede tavsiye ediyorum.
BizceBuFilm mutlaka izlenmeli diyoruz ve sizi filmin fragmanı ile baş başa bırakıyoruz...


0 yorum:

Yorum Gönder

Popüler Yazılar

Ben Kimim..?

20 yaşında üniversite öğrencisiyim.Hizmetimiz sizlere kendi izlediğim ve çoğu kişi tarafından beğenilen ve sizin hala haberdar olmadığınız filmleri tanıtmak ve onları izleterek neler kaçırdığınızı göstermek desem gülersiniz.Ama bazı filmler vardır ki öyledir insanları hayatını değiştiren türden.Elimden geldiğince güzel akılda kalıcı film önermeye çalışıyorum size...
Eğer ki bir hata işlemişsem af ola...
Temennim Mutlu ve İyi seyirli günleriniz olsun...
 
Copyright © 2014 Film Tanıtımları