Home » , » Yargıç – The Judge

Yargıç – The Judge

 Hank, çocukluğunu geçirdiği kasabaya, kasabanın Yargıç’ı olan babası cinayetle suçlandığında geri döner. Araları pek iyi olmasa da, babasının davasının ardındaki gerçekleri ortaya çıkarmaya çalışan Hank, yıllar önce koptuğu ailesi ile de tekrar bir araya gelmenin yollarını bulacaktır.
Merhaba arkadaşlar size yine izlenmesi gereken bir film daha buldum.Diyeceksiniz ki Robert Downet JR.
Robert Duvall varsa kesin izlenir diye evet haklısınız kesinlikle izlenmeli.Bu iki oyuncunu aktörlüğüne diyeceğim yok.İmdb aldığı 7.5 puan kafidir.Senaryosu çok hoşuma gitti ben keyifle izledim.Dobkin’in kamera arkası ekibi, görüntü yönetiminde Oscar ödüllü Janusz Kaminski (“Saving Private Ryan”, “Schindler’s List”), yapım tasarımında Mark Ricker, kurguda Mark Livolsi ve kostüm tasarımında Marlene Stewart’tan oluşuyor. Filmin müziği on iki kez Oscar adayı olmuş Thomas Newman’a (“Saving Mr. Banks”, “Skyfall”) ait.

Ben filmi bizim sinemamızdaki Babam Ve Oğlumun ABD şubesi gibi ama bakmayın böyle dediğime 
BizceBuFilm Mutlaka izlenmeli diyorum ve Fragmandan bir iki ipucu kaparsınız... İyi Seyirler


0 yorum:

Yorum Gönder

Popüler Yazılar

Ben Kimim..?

20 yaşında üniversite öğrencisiyim.Hizmetimiz sizlere kendi izlediğim ve çoğu kişi tarafından beğenilen ve sizin hala haberdar olmadığınız filmleri tanıtmak ve onları izleterek neler kaçırdığınızı göstermek desem gülersiniz.Ama bazı filmler vardır ki öyledir insanları hayatını değiştiren türden.Elimden geldiğince güzel akılda kalıcı film önermeye çalışıyorum size...
Eğer ki bir hata işlemişsem af ola...
Temennim Mutlu ve İyi seyirli günleriniz olsun...
 
Copyright © 2014 Film Tanıtımları