Home » , » Kingsman: Gizli ServisKingsman: The Secret Service

Kingsman: Gizli ServisKingsman: The Secret Service

Filmin Konusu : 
Bir nevi kalburüstü James Bond parodisi olarak da değerlendirilebilecek olan Kingsman, Kick Ass'in yaratıcısı olan Mark Millar ve Dave Gibbons'ın yarattığı çizgi romandan beyazperdeye aktarılıyor. Filmde çok yetenekli, ancak işlenmemiş bir sokak gencinin çok gizli bir casusluk organizasyonuna kabul edilmesi ve organizasyonun çok zorlayıcı eğitim aşamalarından geçmesi konu ediliyor. Tam bu sırada sorunlu bir dahinin tüm dünyayı tehdit etmeye başlaması, işin şeklini değiştirecektir.
Vizyon Tarihi : 13 Mart 2015 
Yapım : 2014 ABD İngiltere
Tür : Aksiyon 
Süre : 2015
Yönetmen : Matthew Vaughn
Oyuncular :Samuel  L Jackson , Michael  Caine , Taylor Swift , Colin Firth , Adele
Senaryo : Matthew Vaughn , Jane Goldmann
Aksiyon ajanlık casusluk filmlerini takip eden izleyiciler için güzel bir film olduğunu düşünüyorum.Şimdi dikkatimi çeken oyuncu kadrosu film tanıtımını yazarken şaşırdım Aaa! buda mı var mış Yok artık sende mi bu filmde oynayacaksın gibi tepkiler verdim diye bilirim.Arkadaşlar film 6 Mart 2015 vizyona girecek bence hafta sonu bir eğlence arıyorsanız gidilebilir tarzda bir film diyorum.Hemen alt tarafta farklı bir fragman yayınlıyorum.
Youtube kanalıma da abone olursanız daha fazla fragman izleme şansınız olabilir.Teşşekürler :) 




0 yorum:

Yorum Gönder

Popüler Yazılar

Ben Kimim..?

20 yaşında üniversite öğrencisiyim.Hizmetimiz sizlere kendi izlediğim ve çoğu kişi tarafından beğenilen ve sizin hala haberdar olmadığınız filmleri tanıtmak ve onları izleterek neler kaçırdığınızı göstermek desem gülersiniz.Ama bazı filmler vardır ki öyledir insanları hayatını değiştiren türden.Elimden geldiğince güzel akılda kalıcı film önermeye çalışıyorum size...
Eğer ki bir hata işlemişsem af ola...
Temennim Mutlu ve İyi seyirli günleriniz olsun...
 
Copyright © 2014 Film Tanıtımları