Home » , » Gone Girl – Kayıp Kız

Gone Girl – Kayıp Kız

Filmin Konusu;
Nick ve Amy mutlu evliliklerini tadını çıkarırlar ve aradan geçen 5. yılı kutlamak için Amerika’da Missouri eyaletine giderek bir yaz sabahında kutlama yapmak isterler. Ama Nick’in eşi Amy bilinmedik bir şekilde ortadan kaybolur. Uzun bir süre geri dönmeyen kadın kocası Nick’in polislerin gözünde şüpheli duruma düşmesine neden olur ve Nick’in rüyasında karısını öldürdüğü rüyaları görmesi, kafasını oldukça karıştırmıştır. Nick her ne kadar masum olduğunu ve karısına zarar vermediğini söylese de etrafındaki insanlar onu suçlamakta ve Amy’nin ise hayatta olup olmadığı bilinmemektedir…
2 saat 30 dakikalık derin nefesli bir film ama öyle böyle de değil yani.NYFF’de 26 Eylül’de yapmış ve sonrasında 3 Ekim ABD, 10 Ekim Türkiye olarak bir çok ülkede de gösterime girmiş. Çekimlerin tamamı Amerika’da gerçekleşen Gone Girl ayrılan 61 Milyon Dolarlık bütçe ile tamamlanmış, kayıtlara son geçen hasılatı ise 338 Milyon Dolardır. 61 milyon dolarlık bütçeye karşılık 338 milyon dolar rakamlar adeta havada uçuyor filmin konusunu bırakın sadece bütçe ile kazanılan tutar dudak uçuklatacak türden bütçeye bakarak bile bu film izlenmeli denir yani.
Ben oldukça etkilendim.Hazır tatilde yaklaşıyorken film arşivine alınması gereken bir film diye düşünüyorum.
BizceBuFilm Tatilde Mutlaka izlenmeli diyorum Fragmanı da altta veriyorum.


0 yorum:

Yorum Gönder

Popüler Yazılar

Ben Kimim..?

20 yaşında üniversite öğrencisiyim.Hizmetimiz sizlere kendi izlediğim ve çoğu kişi tarafından beğenilen ve sizin hala haberdar olmadığınız filmleri tanıtmak ve onları izleterek neler kaçırdığınızı göstermek desem gülersiniz.Ama bazı filmler vardır ki öyledir insanları hayatını değiştiren türden.Elimden geldiğince güzel akılda kalıcı film önermeye çalışıyorum size...
Eğer ki bir hata işlemişsem af ola...
Temennim Mutlu ve İyi seyirli günleriniz olsun...
 
Copyright © 2014 Film Tanıtımları