Home » , , » Interstellar – Yıldızlar Arası

Interstellar – Yıldızlar Arası

Filmin Konusu;
Kip S. Thorne’un sadece teoriden ibaret olan solucan deliklerinin varlığı araştırmasından esinlenerek sinemaya uyarlanan bu baş yapıtta bir kaç cesur keşifçinin bu solucan deliklerinden birine gitmeye karar vermesinden sonra, farklı bir boyuta adım atarlar ve bu boyut içerisinde verdikleri hayat mücadelesi sadece ve sadece birbirlerinin dayanışmasından geçecektir. Zorlu mücadeleye hazır olun!
Macera ve bilim kurgunun bir arada olduğu bu filmde yönetmen koltuğunda Christopher Johnathan James Nolan oturmuştu.Bu adamın şimdiye kadar kötü bir film yaptığını görmedim.İmdb den aldığı 8.9 luk puan da bu durumu göz önünde bulunduruyor.2 saat 49 dakika nefes nefese izleyeceğiniz film Oldukça sürükleyici bilim kurgu meraklıları etkileyecek türden diyerek..
BizceBuFilm mutlaka izlenmeli diyorum... Ve tabikide Fragman

0 yorum:

Yorum Gönder

Popüler Yazılar

Ben Kimim..?

20 yaşında üniversite öğrencisiyim.Hizmetimiz sizlere kendi izlediğim ve çoğu kişi tarafından beğenilen ve sizin hala haberdar olmadığınız filmleri tanıtmak ve onları izleterek neler kaçırdığınızı göstermek desem gülersiniz.Ama bazı filmler vardır ki öyledir insanları hayatını değiştiren türden.Elimden geldiğince güzel akılda kalıcı film önermeye çalışıyorum size...
Eğer ki bir hata işlemişsem af ola...
Temennim Mutlu ve İyi seyirli günleriniz olsun...
 
Copyright © 2014 Film Tanıtımları