Home » , » Song One 2014

Song One 2014

Filmin Konusu;
Franny, erkek kardeşinin bir kaza geçirdiği haberiyle evine geri döner. Komaya girmiş olan kardeşinin sağlığına yeniden kavuşmasını sağlamak için, onun günlüğünü okuyup ilgi duyduğu şeyleri keşfetmeye çalışır. Onun gittiği yerlere giderek, oradaki sesleri kaydeder. Bunları dinlemenin onun iyileşmesine yardımcı olacağına inanmaktadır. Bu keşif sırasında kardeşinin favori müzisyeni James'i dinlemeye gitmesi, James'le Franny arasında bir ilişkinin filizlenmesine neden olacaktır.
Filmin konusu ve senaryosu çok hoşuma gitti kardeşi için elinden gelen yapan Franny ismindeki başrol oyuncumuzun erkek kardeşi için elinden geleni yaparken kendisini de filizlenen bir aşkın içinde buluyor.1 saat 28 dakikalık etkileyici ve sıkılmadan izleyeceğiniz bir benim çok hoşuma gitti...
BizceBuFilm Keyifle izlenmeli diyorum ve Fragmanı paylaşıyorum İyi Seyirler olsun 

0 yorum:

Yorum Gönder

Popüler Yazılar

Ben Kimim..?

20 yaşında üniversite öğrencisiyim.Hizmetimiz sizlere kendi izlediğim ve çoğu kişi tarafından beğenilen ve sizin hala haberdar olmadığınız filmleri tanıtmak ve onları izleterek neler kaçırdığınızı göstermek desem gülersiniz.Ama bazı filmler vardır ki öyledir insanları hayatını değiştiren türden.Elimden geldiğince güzel akılda kalıcı film önermeye çalışıyorum size...
Eğer ki bir hata işlemişsem af ola...
Temennim Mutlu ve İyi seyirli günleriniz olsun...
 
Copyright © 2014 Film Tanıtımları