Home » » Unutma Beni Still Alice

Unutma Beni Still Alice

Filmin Konusu :
Film, Alzheimer hastalığının ilk aşamalarına girdiğini farkeden bir profesörün hikayesini anlatacak.
Vizyon Tarihi : 13 Şubat 2015 
Yapım : 2014 ABD
Tür : Dram , Genel
Süre : 99 Dk.
Yönetmen : Richard Glatzer , Wash Westmoreland
Oyuncular : Kristen Stewart , Julianne Moore , Alec Baldwin , Kate Bosworth , Hunter Parrish
Senaryo : Richard Glatzer , Wash Westmoreland
Bu tür böyle senaryolu filmler çoğunlukta kalbimi acıtıyor izleyesim gelmiyor.lakin sonra ehil oyuncuların biraz olsun verdikleri ederi görünce yani rollerini o kadar güzel adapte olmuşlar ki san ki o durumu sizde yaşıyorsunuz.Erken yaşta Alzheimer hastalığına yakalanan Alice rolünde Julianne Moore\`un başarılı bir oyun ortaya koyduğu,en sevdiğiniz bireyin gözlerinizin önünde diri bir ölüye dönüşünü söz eden son derece sıcak,duygusal bir dram...Senaryo biraz yavaş işleyebilir ama bu sizi sıkmasın kimileri filmin sonunda bu kadar mıydı diyen olur ki olacaktır da lakin ben şahsen duygulandım...
Julianne Moore bence bu filmde en iyi  bayan oyunculuğa çıkabilir diyorum.çıkmasa dahi adından söz ettirecek bir biçimde hissetiriyor...
Evet kıymetli okurlarım BizceBuFilm şekilde izledik his seline kapıldık...Hayattan bazı anlamlar çıkardık.Bence her zaman izlemeniz gerek bir film denir...
şayet ki kafanızda soru göstergesi kalırsa diye Fragmanı da paylaşıyoruz iyi seyirler :) 



0 yorum:

Yorum Gönder

Popüler Yazılar

Ben Kimim..?

20 yaşında üniversite öğrencisiyim.Hizmetimiz sizlere kendi izlediğim ve çoğu kişi tarafından beğenilen ve sizin hala haberdar olmadığınız filmleri tanıtmak ve onları izleterek neler kaçırdığınızı göstermek desem gülersiniz.Ama bazı filmler vardır ki öyledir insanları hayatını değiştiren türden.Elimden geldiğince güzel akılda kalıcı film önermeye çalışıyorum size...
Eğer ki bir hata işlemişsem af ola...
Temennim Mutlu ve İyi seyirli günleriniz olsun...
 
Copyright © 2014 Film Tanıtımları