Home » » Turist Force Majeure

Turist Force Majeure

Filmin Konusu:
İsveçli bir aile, Fransa Alpleri'nde tatil yaptıkları sırada tehlikeli bir çığa yakalanır. Anne, baba ve çocuklar çığdan sağ kurtulmayı başarsalar da çığ ailenin rol dağılımını kökünden sarsmıştır. Baba Tomas, yeniden bu rolü üstlenebilmek için büyük bir savaş atlatmak zorundadır.
Vizyon Tarihi : 6 Şubat 2015 
Yapım : 2014 İşveç 
Tür : Dram 
Süre : 118 Dk.
Yönetmen : Ruben Östlund
Oyuncular : Brady Corbet , Kristofer Hivju , Lisa Loven Kongsli , Jakob Granqvist , Johannes Kuhnke
Senaryo : Ruben Östlund
Oyunculuklar sıradışı gerçekci , kendinizi ansızın Fransa\`nın Alplerinde hissedebilmek mümkün.Aile olmanın   tüm doğallığıyla karsınızda. \`\` Force Majeure Movie CLıP - Burn \`\` sahnesi benim nedense çok fazla hoşuma gitti arka fon müziği olağan üstü.Ben buna isveç sanat filmi derdim. Fragmanda  izlediğimize üzere bir cığ olayı sonrası yaşanan günlük olaylar ve psikolojiler. Kimi süre bol diyaloglu, kimi süre ise çok aşırı durağan ve uzun süren sahneler.Tamam kimilerine göre biraz sıkıcı gelebilir lakin bence gündelik yaşamda yaşana bilecek bir hadise olarak nasıl bir durumla karşılaşacağımız olası durumları ve bu durumlar hakkına olabilecek senaryolarla karşı karşıyayız.Aile arasında yaşanan sıkıntı bazen istenildiği gibi gitmeye bilir.Fakat oyuncular ve oynadıkları rolleri o kadar güzel oynamışlar ki benim hoşuma gitti.
BizceBuFilm izlenecek türden bizlerde iz bırakacak bir film diyorum.ama bence bir fragmana bakın derin bir kaç sahne size fikir verebilir... iyi seyirler


0 yorum:

Yorum Gönder

Popüler Yazılar

Ben Kimim..?

20 yaşında üniversite öğrencisiyim.Hizmetimiz sizlere kendi izlediğim ve çoğu kişi tarafından beğenilen ve sizin hala haberdar olmadığınız filmleri tanıtmak ve onları izleterek neler kaçırdığınızı göstermek desem gülersiniz.Ama bazı filmler vardır ki öyledir insanları hayatını değiştiren türden.Elimden geldiğince güzel akılda kalıcı film önermeye çalışıyorum size...
Eğer ki bir hata işlemişsem af ola...
Temennim Mutlu ve İyi seyirli günleriniz olsun...
 
Copyright © 2014 Film Tanıtımları