Home » » Yaban - Wild

Yaban - Wild

Filmin Konusu :
Cheryl Strayed isimli yazaran Wild adlı kitabından uyarlanan filmde, hayatındaki üst üste gelen felaketlerden sonra, yaralarını onarmak ve acılarını unutmak için bir kadının çıktığı 1100 mil uzunluğundaki doğa yürüyüşü (hiking) üzerine odaklanılıyor. Daha önce bu sporda hiçbir tecrübesi olmayan bu kadın, çıktığı bu yolculuk sayesinde iyileşmeye başlar...
Vizyon Tarihi : 6 Şubat 2015
Yapım : 2014 ABD 
Tür : Biyografi. Dram 
Süre : 115 Dk.
Yönetmen : Jean - Marc Vallee
Oyuncular : Reese Witherspoon , Laura Dern , Charles Baker . Gaby .Hoffmann , Kevin Rankin 
Senaryo : Nick Hornby 
Bir yolculuğun insana katığı bazı şeyler vardır.Bir şey elinizden çaresizce kayıp gittiğinde anlıyoruz çoğu süre değerini.çoğu bireyin hayatında (şanslı doğanlardan bahsetmiyorum) inişler ve çıkışlar yaşanmıştır.Ne zaman ki o inişlerler başa çıktığımız zaman zorluğun ne olduğunu anlarız.Cheryl\`ninde yaptığı buydu.O güneş ışıltısının gerçekte kendi bulunduğu,hayatını,çok aşırı hususi bir kadının onun annesi olmasını,o kadar çok şey yaşayıp deneyip kurtuluşun aslında içindeki güçle geldiğini fark etmesiydi.Bu filmle birlikte bende hayata tekrardan bende buradayım dedim.Ve iyiki bu filmi gördüm.Ve iyi ki sizler için bu tanıtım yazısını yazıyorum.
BizceBuFilm kaçırılmaması gereken için bir çok fazla hayat dersin bulunduran ve izledikçe bazan yaptığınız hatalardan ders çıkartacak bir film olmuş diyorum.Ve Size bir ipucu için Fragmanı paylaşıyorum Buyrun iyi seyirler....


1 yorum:

  1. Biraz İnto The Wild ı andırsa da kendine özgü bir senaryosu ve farklı bir biçimde kendini arayış var.. Tanıtımınız hoşuma gitti.. sizden yola çıkarak izledim memnun da kaldım.. Çalışmalarınız devamını dilerim Emeğe Saygı... İyi günler

    YanıtlaSil

Popüler Yazılar

Ben Kimim..?

20 yaşında üniversite öğrencisiyim.Hizmetimiz sizlere kendi izlediğim ve çoğu kişi tarafından beğenilen ve sizin hala haberdar olmadığınız filmleri tanıtmak ve onları izleterek neler kaçırdığınızı göstermek desem gülersiniz.Ama bazı filmler vardır ki öyledir insanları hayatını değiştiren türden.Elimden geldiğince güzel akılda kalıcı film önermeye çalışıyorum size...
Eğer ki bir hata işlemişsem af ola...
Temennim Mutlu ve İyi seyirli günleriniz olsun...
 
Copyright © 2014 Film Tanıtımları